Korona olduktan sonra soğan-sarımsak-türk kahvesi-ve diğer tüm kahvelere karşı tat ve koku değişikliği yaşayan var mı? Günde 3 fincan kahve içen ben 2-3 haftadır ağzıma süremiyorum kokusunu alınca midem bulanıyor aynı zamanda içinde soğan sarımsak olan herşeyde dahil