Normalde hareketli biriyimdir, hareketli olman iyi bişi dedi doktorum ama hamileliğin başından beri en ufak hareketimde, kayınvalidem sürekli bebek emzikten düşecek diye uyarıyor.
Etkilenmeyeyim desem de psikolojim çok bozuldu. Sebeplerini araştırıyorum bir yandan, bir yandan rüyalarıma giriyor.
Dokuzuncu aya girdik artık, hala aynı. Aman bebek emzikten düşmesin, bak ölür gider anlamazsın. İşte bilmem kimin bebeği 36. Haftadaymış, kadın dolaptan tabak alırken bebesi emzikten düşmüş anlamamış fln filan… Anne bunları anlatma desem de nafile
Artık başıma gelmesinden korkuyorum, engel olamıyorum. Neden bu kadar etkilendim ki 😔