Bende hamileligimin başından beri kansızlık hep vardı pekmez kuru üzüm falan yiyorum ama kan ilacı hiç birini kullanamiyorum doktor kan takviyesi önerdi kabul etmedim kalçadan iğne vururuz 37 de demişti Saliya randevum var yapmalimiyim bu iğneyi ikinci gebeligim Su an kan oranim 10 a 2