Hastane çantamı hazırlamaya başladım iç çamaşırı henüz koymadım.emzirme sütyeni ve atleti almayı düşünüyordum gerek yok ona para verme diyenler oldu sizler aldınız mı, hastane çantanıza depend harici iç çamaşırı da koydunuz mu yoksa iç çamaşırı giymeyip sadece onu mu giyiyoruz🤭