ezgi0901 kbrckr1 hayırlı olsun canım biz de dün belirledik 5 şubat cumartesi doğum var, tarih alınca rahatlarım sandım da heyecan daha da arttı ya 🤦🏼♀️😂
Deletedmom5262 kbrckr1 hayırlı olsun sağlıcakla alın kucağınıza inşallah 🥰 benimkide tam tersi 02.09.2022 🤭 yani bizimki şuan görünen tahmini ama 🤭
kbrckr1 Anneoluyorummmm 3500 gr olmuş. Normal istiyordum ama doktor bebek sana göre iri beklersen daha çok kilo alır yine normal olmaz dedi hiçbir belirtim de yok o yüzden gün aldık.
omerveannesi Aynı şekilde benn de normal istiyorum ama ne açıklık var ne de kanala girmis bebik bey 😊 hayırlısı olsun gercekten kbrckr1
omerveannesi Benim de aynı tarih. Bizim de 3570 gram :) öncesinde gelmezse tam 39da doğmuş olacak. Hayırlısı olsun hakkımızda:)