17 haftalık bebeğimi kaybettim. Tüp bebek tedavisi ile hamile kalmıştım. Yumurtam kalitesiz. Normal yolla hamile kalma olasılığı düşük deniyor. Tekrar tüp bebek denemem gerekiyor. Ama ben cinsellikten kaçıyorum hamile kalamama korkusu tekrar bebeğimi kaybederim korkusu var