Eylulgunes44 Kızlar bu yalancı sancımı ne diyorlar ya şimdiden olması normalmi yada başlarmı bu kadar erken 4.5 sn bir ağrı oluyor alttan omu acaba
190544 Eylulgunes44 bende 28+1 im çok affedersiniz alt tarafta ağrı oluyor ve belimin ağrısı dizime vuruyor
Eylulgunes44 190544 evet evet aynı 1.5 aydır falan ne ağrım vardı ne başka birşey şimdi alttan ağrım oluyor 5.6. Sn. Sanki bazende kemiğim bile ağrıyor yalancı sancı dediklerimi acaba ama kendi kendime de diyorum erken değilmi bunun için