busepoyraz ben gerçekten çok memnunum cıhaz bıraz agır ama zaten sürekli taşımıyorsunuz acmadan kapatmaya evin tertemiz olduğunu anlıyorsunuz salon halım beyaz kırlendıkce siliyorum bembeyaz oluyor şahsen ben memnunum günlük kullanmıyorum her 2 3 günde bır evin çok kırlı tozlu olduğunu gördüğümde yapıyorum