Merhaba kızlar suan 3,5 aylık hamileyim ilk gebeligim, sürekli endişelerim var bişeyi yanlış yapıcam diye, mesela bulasık yıkarken agzıma toz kactı onu cıkariyim derken bi an korktum ya zararlıysa elimde ya temizlik deterjanı kaldıysa bebege zararlı olurmu diye ama herşeyde böyle düşünmeye basladım , mesela temizlik yaparken kokusu zararlımıdır diye🥺