husyus57 Şuan kendi sitesinde 1799 tl sizce indirime girer mi doğuma 3 ay daha var.ama pahalanır mı acaba sizler ne kadara almıştınız
gly_frkn husyus57 bnde ondan aldım ama ben alalı bı kaç ay oluyr bn 1100 almıştım bı ara bayağı düşmüştü 990 olmuştu
Bsrbsrrr husyus57 ben trendyoldan 1699 aldım ama yatağı yok 😁 daha düşer mi bilmem çok kullanışlı duruyor
Asena17 husyus57 ben degilde annemler aldi 1000 tl ye cunku annemlere fiyati yukselicek alin demistim ki dedigim olmus baya yukselmis fiyati
Deletedmom_33 husyus57 Ekim civarı 890 TL ye almıştık Hepsiburada indiriminde. Bizde kara cuma veya yılbaşı indirimi bekleyelim diyorduk ama o zaman bile 1200-300 civarıydı.
Gizemsgumgum Ben gebeliği kasımda öğrendim o zaman 1100 TL idi eşim dur daha ne olacağı belli olmaz dedi almadım şu an 1800.. neredeyse her gün bakıyorum fiyata düştüğünü görmedim. İki hafta önce 1700 idi 1800 oldu 🤦🏻♀️
husyus57 Gizemsgumgum almayı düşünüyosan şuan kendi sitesinde yuzde 7 indirime girmiş 1643 tl ye geliyo eft yaparsan %3 daha indirimli alırsın
omerim32 husyus57 ben bu besıgı aralıkta 950 tl aldım daha oglum dogmadı ama kurduk cok kalıtelı cok konforlu gorunuyor 💙
husyus57 omerim32 en iyisini yapmışsın erkenden alıp ben ozamanlar beyaz mobilya beşik bakmıştım ama bu daha portatif kullanışlı şimdi pahalıya geldi ama napalim nasip
Deletedmom622772 husyus57 valla artacak diye daha 15. Haftasını dolduran bebeğe beşik aldım ne diyim 🥲