papatya56 Kızlar ıdrar tahlilinde lökosit 7 eritrosit 30 çıkmış eritrositin nedir bılıyor musunuz yarın doktora gostercem
eslemsi papatya56 enfeksiyonunuz var ama cok degil ben 1200leri goruyorum surekli enfeksiyonlu geziyorim hic gectigi ykk
nevamm1 papatya56 idrar yolu enfeksiyonu canım çok yüksek değil ama ihmale gelmez tek kullanımlık şase toz verir doktorun kullan muhakkak yoksa dahada yükselir.gecmis olsun
papatya56 eslemsi İlaçtan once lokoist 30 du 7 ye düstü erotrosit 30 çıkmış onun ne oldugunu bılmıyom serklajlıyım enfeksiyon olmamam lazım
papatya56 nevamm1 Kullandım canım doktoruma mesaj attım 3 litre su iç dedi her gün kum döküyosun dedi