Kızlar selam. Benim kan değerlerim de düşme olmus. Doktorum serum almam gerektiğini söyledi. Doğumum bu ayın 24 ünde olucak Allah’ın izniyle. Sizlerden böyle son ay da serum alan var mı. Birde merak ettiğim bu son ayda bebek hareketleriniz nasıl benimki eskisi gibi çok hareket etmiyor. Daha çok yaslanma hareketleri oluyo sizde durumlar nasıl.