Nurcngel Amniyon sıvım az bunun için hareketlimi olmam gerekiyor yoksa dinlenmem mi ? Bana bi cevap verirmisiniz?
merwerkan1903 Nurcngel canım burada cok okumustum bol bol taze sıkılmış hawuç suyu içmen gerekiyormuş o arttırıyormuş.ben 22 haftadayım ama herşeyi okuyorum bilgi olsun.yazan olur mutlaka.ben de yorum yapayim da dikkat ceksin😉
deletedmom6295 Nurcngel doltorunuz ne dedi peki suyun az dedikten sonra öneride bulunmadı mı yada siz riskleri ve yapılacakları sormadınız mı?
Nurcngel Gulnara98 k.valide sürekli hareket edeceksin diyor sinir oluyorum doktora sormayı unuttum ama int falan sürekli istiharat diyor
Fikriyelker Nurcngel benim doktorum bana fazla a vitamini içerdiği içindi yanlış hatırlamıyorsam havuç yeme dedi nar ve greyfurt suyuda yasak bence doktora danışmadan duyduklarını uygulama
Firstmommy Nurcngel canım bana da suyumun fazla oldugunu söyledi doktorum.Bende o ara cok fazla karpuz ve kavun ve armut yiyordum neredeyse 3 öğün, bana da direk bırakıyorsun dedi.Belki bu da işine yarar yani sık meyve yemek.
Nurcngel Firstmommy canım sürekli günlük yiyorum bende ama çoçuğumun böbreklerinde sıkıntı olduğu için azalıyor
Gulnara98 Nurcngel benim annem bana zaten k.validelik yapıyo 😂 oturma diyo,bebeğe yazık , sıkılıyo sen oturunca diyo 🤣
Ozteber Nurcngel ben armutun ve havucun iyi geldigini bikiyorum aksine hareket degil bol istiraha diye biliyorum kuzum
Anne3434_ Nurcngel bol bol su iç canım çok harekete de gerek yok dinlenmeye çalış sulu şeyler ye meyve gibi vs
Nurcngel Ozteber işte herkes konuşuyor canım sinirlerim bozuluyor armut yiyorumda havuç suyu içiyim şimdiden sonra
KezibanUan Nurcngel canım maden suyu ve su bol bol iç arkadaşımında sınırdaydı bunları yaptımve doğuma kadar dayandı suyu normal doğumla bebeğini kucağına aldı bide armutla havuç
merwerkan1903 Fikriyelker bak bunu bilmiyordum ben sadece burada bircok kisi yapıp iyi geldigi icin yazmıstım arkadasa.hickimse de sizin dediginiz gibi seyler yazmamisti ama haklisin a witamini iyi degil hamilelere.bu acidan düşünmemistim kendimi kötü hissettim simdi oyle yazdım diye😕
Mutlubirkalp Saraçoğlu na sordular haftasonu programda a vitamini varmış zararlıymış diye o da havuçta a vitamini yok aksine faydalı seyler var dedi kızlar haftada 3 kere falan için çekiniyorsanız nolur nolmaz ama havuç bulamadım marketlerde her ihtimale karşı ben hemde taze meyve suyu diye arada içiyorum