Eslem_1 doğum esnasında olmadı zaten anestezi alıyorsunuz. Bana ameliyathanede ağrı kesiciyi serum gibi makineli bişeyle bağladılar o yüzden çok ağrım olmadı. Sadece oturup kalkarken zor ama o kadarı da normal. Eve çıkarken de doktorum günlük dört tane parol içebilirsin dedi ama ilk günler iki tane içtim sonra ona da ihtiyaç duymadım