asrettt bende sizin gibi çok korkuyordum kendinizi sakinlestirin doğum esnasında hiç birseyi hissetmiyorsunuz doğum sonrasında anestezi etkisi geçince ağrılar başlıyor ama hemen takıyorlar. Bende agri kesici takiliydi üzerinde tuş vardi ona basinca dozu artırarak veriyordu agri kesiciyi. Ama ekstra yine agri kesici iğne ve serum da yaptılar onlarla hissetmiyorsunuz. Ve gercekten yürümek çok daha rahatlatıyor acısada canınız zorlamadan yuruyus yapın. Küçük küçük yürüyün. 1 haftaya kalmadan neredeyse eski halinize donuyorsunuz merak etmeyin. Baş ağrısı çok oluyor demişlerdi bende hiç olmadı bu arada yada o kadar agri kesicinin etkisinden bilemiyorum 😊