Merhaba sevgili anneler.Yenidogan bebegim ilk gunden beri memeyi kavrayamiyor.Bugun 13 gunluk olduk .Dun ilk defa bir gogsumu tuttu 10 dakikaya yakin emdi ama bugun yine tutamadi.Ben gogsume yaklastirdikca kiyameti kopariyor.Bugun altini degistirirken yataga uzandirdim.Sonra ustune dogru egildim baktim gogsumu direk tuttu.Hemde 20 dakika emdi .Sorum şu ki bu sekilde emzirmek kotu mu ??