Seymamam29 Arkadaşlar göbek fıtığı çıktı canım çok yanıyo 33+2 doktor doğumda yama yaparız diyo ama ben korkuyorum gem sezeryan hem ameliyat bilmiyorum yaşan varsa bana yazsın