Kızlar merhaba ben 24 haftalık hamileyim. Hamileliğimin başından beri hemoglobin değerim düşüktü ay ilerledikçe kan değerlerim daha çok düştü. Sabah akşam kan ilacı kullanıyorum sürekli et tavuk balık dalak yeşillik yiyorum kan yapıcı demir yükseltici besinler ama bi türlü kan değerim yükselmedi. Demir ve kalsiyumum vs gayet iyi durumda ama hemoglobin bir türlü düzelmiyor 8.8 şuan aynı durumu yaşayan var mı? Yada tavsiye verecek olan var mı düşük olupta yükseltebilen.