Deniz8181 Kizlar 22 haftalik hamileyim ise basladim even calisiyorum hamilelikle bir sikintim yok ssk dogum parasi alabilmem icin izinden once 90 gun primim dolmasi gerekiyormus son ayima kadar calisabiliyormuyum bilginiz varmi
aksu5334 Deniz8181 32. Haftadan önce 90 gün sigortalı olman lazım. En erken 32. Haftada rapor alabiliyosun. Ama yanılmıyosam 38. Haftaya kadar çalışabilir raporu alıp çalışabilirsin.
Deniz8181 Oznuraltan ozaman bi sikinti olmaz sigorta kabul eder demi birde hamilelik raporu falan vermem gerekiyormu sigortaya acaba