Korkulacak bisey yok kahverengi lekeden korkma benim de oldu corasprin yapmış dedi onu bıraktırdı kesenin etrafı kanamış dedi. İgnelere başlattı. Sen korkma dikkat et yat dinlen bol su ic ama doktoruna mutlaka git igne ilaç verecektir mutlaka kafan rahat olur