Elmassefil Büyüklerimiz hamileyken bir yere uzanma diye tembihliyorlar. Bardak almak için uzandım kasıklarıma ağrı girdi gerçekten bişey olur mu
Ayyyseeeeeee Elmassefil Elmassefil banada öyle diyorlar çocuk emzikten mi düşermiş ne ben de dikkat etmeye çalışıyorum ama illaki uzanıyorsun
deletedmom6295 Elmassefil daha çok ileriki aylarda uzanma diyorlar 20 ve sonraki hafyalarda özellikle doğuma yakın zamanda. gerilimden kaynaklıdır bir sorun olsa kanamanız olurdu
Neroizm Elmassefil o uzanma uzanma dedikleri aslinda rahimden ziyade ileriki haftalarda yumusayan bel ve kalca kemiklerini zorlamamamiz icindir. Bilginiz olsun.
Gozdee41 Gerilmiştir canım birşey olmamıştır korkma kaç haftalık hamilesin dikkat et yat uzan birazcık dinlen geçer inşallah
Ayyyseeeeeee Elmassefil bazen oluyor benimde ayaklarımınuzatıp yatıyorum ayaklarımın altına yastık koyup o zaman iyi geliyor
Elmassefil deletedmom6295 Mihraa çok yükseğe uzanmadım bardak almak için uzandım ama adet sancısı gibi şiddetli bi ağrı oldu korktum o yüzden
Elmassefil Elmassefil deletedmom6295 şu an 3 aylık olduk ilk 3 ay önemli diyorlar kanama felan olmadı çok şükür de adet sancısı gibi ağrım var sadece bardak almaya uzandım
Mihraa Elmassefil korkma canım bişey olmamıştır ama bi dahakine dikkat et uzanma yüksek yerlere allah korusun bişey faln olur.bende bi kere uzanmıştım öyle kasıklarım ağrıdı sonra dinlendim biraz geçti
ArzuGl Biraz dinlen eğer kanaman yoksa sıkıntı olmaz muhtemelen belki rahim büyüdüğü için kasık ağrıları oluyor ona denk gelmiştir.