Merhaba güzel anneler , ben 34+2 iken yani dün kontrol gittim. Bugün 34+3 üm. Doktor bebeğin suyu az seni takibe alalım dedi . Kan ve idrar tahlili yaptırdım. doktor vücutta intihap veya enfeksiyon var mı diye bakacak. Birde bu anneye zararı yok ama bebek sıkışır , göbek kordonu dolanır felan dedi. Suyu azaldığı zaman ne yapılıyor? Ne yapmam lazım ? İnternette okuduğumda, 36 hafta dolunca alıyorlar diye okudum , yardımcı olur musunuz ?