amineravza Kızlar 37+5 de nst sonucum bu şekildeydi artık doğsun istiyorum ya sonuçlardan anlayan varmı sancılar ne durumda
Didem44 amineravza benimde 37 haftadan beri öyle çıkıyordu dedim tam doğar yakında. oda 39+3 olduk ama hala tık yok sancım 37 den beri var ama açıklık yok. Bir sorun olursa doktor der zaten korkma.
Kapadokyali amineravza Bende cumartesi günü girdim nst ye canm ama benm şuan 35 haftalık bebek ve aşağıya inmiş normal doğum ve aşağıda olduğu için 40 ci haftayı beklemez dediler ama bakalm
Nnurdan amineravza düzenli sancıların var ama bu doğum anlamına gelmiyor cnm MaşALLAH bebeğin kalp atımı güzel açılman yoksa sende hissetmiyorsan bekletir doktorun
amineravza Nnurdan açılma vs yok ama artık beklemek istemiyorum ya doktorum Şubat 11 de tekrar çağırdı o güne kadar doğmazsa artık ne istersen onu yaparız dedi ister sezeryan ister suni sancı