Prenslerinannesi_ Kızlar 32+4 haftalık olduk ve bugün kontrolümüz vardı doktorum bebeğin çok beklemeyeceğini plasentanın olgunlaşmaya başladığını söyledi aynı durumu yaşayanlar var mı kaçıncı haftada doğum yaptınız??