M200518 buradaki çoğu insan karşılaşmıştır sanırım. Benim 2 hafta kadar öndeydi doğurana kadar. Kilolu doğdu. Haftan erken ama normal haftasını yakalama şansın yüksek. Yakalamasa da önde olması kötü bişey değil, gelişim olarak, kilo olarak önde demek. Sağlıkla gelsin inşallah 🙏 🥰