Merhaba arkadaşlar ben usuttum bogazlarim aciyor ve burnum tikali dun acile gittim kan idrar tahlili yapildi eve geri yollamdim bu arada tansiyonum düşük çıktı napzimda çok fazla atiyordu gecede atesim yükseldi evde kendime neler yaparsam hizlica iyilesirim atesimin cikmamasi icin neler yapmaliyim