Kubraatess Metehaninnannesi bende 39+2 de doğum yaptım bu tarihi bekliyordum ama 31.01.2022 tarihinde geldi cimcimem
Busraaaa1 Belki posta yanıt verince de olur🥲39 haftalık olduk daha tık yok artık hüngür hüngür ağlamak üzereyim boğazım acıyor bir yandan bir yandan 2 yaşında bebeğim var ne zormuş ya😭
Metehaninnannesi Busraaaa1 benim de 20 aylık bebeğim var aynı durumdayım valla hiç oturamıyorum bile ama gelen giden yok hala
Metehaninnannesi Acemiannee25 ben diyordum bunu erken doğururum diye ama yok 37 geçti 38 geçti 39 olduk doktor 40a randevu yazdırdı hatta dün ama yok oğlum 39+5te doğmuştu bu da 40ı bekleyecek heralde 🙄 bugün güzel bir tarihti doğsa iyi olurdu ama sağlık olsun 😁
Acemiannee25 Metehaninnannesi ben de aralıkta doğar dedim doğmadı ocakta doğar dedim doğmadı Şubat geldi 😂 yani evet sağlıklı olsunlar ama bir yerden sonra dayanılmıyor hamileliğe bir de ha geldi ha gelecek stresi var kavuşsak rahatlasak bir an evvel ilk hamilelik benim bir de
Metehaninnannesi Kubraatess maşallah Rabbim sağlıklı ömürler versin darısı da bize olsun inşallah bugün sandım başlarda gece yarısından sonra doğurursam azıcık üzülürüm ama sanki 😅😅