32 haftamız da sancılarım tuttu ve erken doğum riskim vardı doktorum yatış verdi magnezyum verildi ciğer geliştirici vuruldu ve 34. Haftaya kadar adalat corona kullandım erken doğumu engellemek için ☹️ Şimdide hapın etkisi midir nedir bilemem ne sancı var ne gelen giden 38+0 olduk artık doğsun istiyorum kilosu da iyi 3200 kg doğumu başlatmaya yardımcı neler biliyorsunuz