gokboru122 Kızlar 12 haftalık hamileyim bugün korona olduğumu öğrendim gribal enfeksiyon şeklinde geçiriyorum kas ve eklem ağrısı var daha önce geçirenler önerileriniz neler 😢😢
Aybiketopal gokboru122 bende dün bugün doğumum için verdiğim testte pozitif çıktım malesef usuttum diye düşünüyodum . Bol meyve bol su ve dinlenerek atlatatmaya çalışıyorum parol aldim ateşim çıkınca onun dışında malesef bişey gelmiyo elden
Smyye1B gokboru122 Doktorumun önerisi; Bol c vitamini al Ihlamur Bal zencefil tüketebilirsin Tuzlu su ile gargara yapabilirsin Ilaç olarak Parol icebilirsin Magnezyum ve d vitamini al kas vd kemik ağrılarına ıyi gelir Bebeğe zararı olmaz korkma canım çok geçmiş olsun. (19 Haftalığım bugün bende covid olduğumu öğrendim)
ikicocukmeselesi gokboru122 benimde geçireli daha 1 hafta oldu bol bol meyve ve sıcı tüket birde parol iç 3-4 güne toparlanırsın canım hiç merak etme bende çok panik yapmıştım hastaneye falan yatarım kesin diyordum ama eklem ağrısı ateş derken grip gibi geçti gitti
bsraaktan Bende 13 te geçirmiştim parol içtim sadece birde bol bol meyve yedim şükür bir sıkıntı olmadı sende öyle yap kuzum yat dinlen çok geçmiş olsun
Aybiketopal gokboru122 bende limon portakaldan almaya çalışıyorum doktorum kan sulandırıcı ya da başka bişey başlamadı benimde
mercimekveannesiiii Smyye1B 20 haftalığım bugün bende pozitif çıktım 😑 kan sulandırıcı kullanıyor musunuz siz yaaa
Smyye1B mercimekveannesiiii Halk sağlığı kan pıhtılaşma testi yaptırmamı önerdi doktorum gerekli değil dedi onun yerine 100mg corasprin kullan dedi.
Aybiketopal Ceyduygu planlı sezeryan olduğu için erteledik biz sancı vs yoktu zaten şimdiye kadar 38+1 di haftaya 39 da tekrar bakicaz doktorumun olduğu hastane covid gebe kabul etmediği için şehir Hastanesi’ne gidebilcekmisim acil bı durum olunca o yüzden dua ediyorum sadece bişey olmasın diye
Mercimek3 3haftalık hamile olduğumu ve covid olduğumu aynı anda öğrendim çok yeni bir gebelik çok korkuyorum ne yapmam lazım
bilgegk Mercimek3 öncelikle gecmıs olsun covid belirtileriniz nedir bende 2 gundr grip gibiyim test yaptiricam galiba böyle olursa
Mercimek3 Öncelikle halsizlik belirtisi oldu baş ağrısı sonra yataktan kalkamadım faranjitim var önce nsan şüphelendim test verince pozitif çıktım şuan iyiyim çok şükür tat ve koku alamıyordum Bugün düzeldim