birmelekannesi0 Dün ikili tarama için gittim 12+2 haftalıktı. Videodan çekilen ekran görüntülerinde bacak arası gözüküyor, doktorumuz yüksek ihtimalle kız dedi ama 1 aya kesin söylerim dedi. https://imgyukle.com/i/oMtd4N https://imgyukle.com/i/oMFkyP https://imgyukle.com/i/oMt1g8 https://imgyukle.com/i/oMtB0p https://imgyukle.com/i/oMtD5y https://imgyukle.com/i/oMtzrn
Gamzess1 Bence de kız😊 Dün bende 2li tarama için gittim bizim ultrason görüntüsüne benziyo ya banada ihtimal olarak kız dedi doktorumuz
birmelekannesi0 Gamzess1 eşim video çekti az çekmiş tabi 😂 bende çok inceledim ama bilmiyorum ya hayırlısı olsun artık hep kız istiyorduk rüyamda erkek görüyordum 😂 eşimde en son rüya görmüş kız diyordu, sağlıklı olsunda tek
Gamzess1 birmelekannesi0 tabi ki önceliğimiz sağlık cinsiyetin önemi yok:) 2 Li testiniz nasıl geçti acaba
birmelekannesi0 Gamzess1 güzeldi ultrasonda sorun yok dedi kan 2 haftaya belli olur dedi biri çıkmış oda iyi netten baktım diğeri 11inde çıkacakmış