Happysvv 3 doz aşımı da hamileyken olmama rağmen dün doğum için verdiğim testim pozitif geldi karantinaya girdim bol meyve bol su ve dinlenerek geçiriyorum normal içtiğim takviyelere devam ediyorum onun dışında suyum ya da sancım gelmesin diye dua ediyorum içinizi ferah tutun inşallah