Berilikom GamzeCan sezaryen oldum eve geldiğimde 10 kilosu gitti emzirmekten helak oluyordum sütlü Nuriye ben🤪 normal in altına düştüm bir ayda erimiştim birde kolikti dış dünyaya alışamama saç kurutma makinesiyle uyutuyordum 😱
GamzeCan Berilikom yaaa kıyamam ben onaa Allah esirgesinn🙏🏻😀 sezeryanla verdiysen iyi yaa ben bitek normal doğumda kilo gidiyo sezeryanda kalır diye düşünmüştüm🤷🏻♀️
Rumeysa14028 GamzeCan hic dikkat etmedim doğrusu canim ne istediyse yedim ama hamile kalmadan önce porsiyonum neyse öyle yedim bence bunyeyle ilgili bu
GamzeCan [bilinmeyen] aynen bende öyleyimm dışarı bile çıkmak istemiyorm bide suan tam bi hamile göbeği yok göbekli gibiyim 😂 valla kilodan cok korkuyorum yaa sağlıklı olsun gerisi önemli değil tabi o ayrı amaa🤷🏻♀️ Ya en azından sadece göbeğimz çıksa dimi benm ayağm ayrı kolum ayrı bacağım ayrı sisiyo😂
Tubidy Ozteber Doğum yapar yapmaz 5 kilo gidiyor hemen tartıya çıkmıştım da 🙈 korkmayın veriliyor sizde çok ideal kilo almışsınız 👍🏻
Oskeee Ozteber cok değil ama haftanıza göre neden bu kadar az kiloda takılıyorsunuz ki keşke benimde olsa😊😊🤪🤪
Oskeee Ozteber ya maşallah almazsınız bence rahat olun basta cok alan gidiyor ucuda sizin gibi az kilo alanlar cabuk veriyor. Arkadasım 30 kilo aldı bir senede werdi 😬😬😬
GlZngin GamzeCan bende de öyle oldu 6 haftalığız kahverengi leke gelince yiyip içip yattım 3 kilo aldım 😔