Elifzkan-Ball insanlar kilolara güzellikleri için takılmıyorlar ben öyleyim en azından. Hamilelikte aşırı kilo almave obezlik sizede bebeğede zararlı. Doğumda bir sürü riski var, erken doğum ve bebekte şeker çıkma riski var. Hamileyiz diye her önümüze geleni yiyelim diye bi mantık yok tabii ki kilo alacağız ama doktorumuzun belirlediği miktarda alıp sağlıklı besleneceğiz. Bakın ben 90la hamile kaldık şuan 103 kiloyum doktorum doğumumun riskli olduğunu daha teşeklüllü bi hastane araştırmamı istedi 34 haftalığım kafamda bir sürü endişe var ki sadece 13kilo aldım 2aydır diyet yapıyorum hiç kilo almadım. Oyüzden doktor ne diyosa herkes dikkate alsın ve sağlıklı beslensin bebeklerimiz için