Fadimee5 Merhaba şuan 29+2 haftalık hamileyim doktor kilosuna 1450 gr dedi gelişimi iyi dedi bu haftada olanlar nasil kilolar acaba bide bana 32 hafta gozkuyor gelişimi dedi bunu anlamadım nasıl oluyor
Busra2013 Fadimee5 haftası onde yanı gelısımı 32 haftaya uyumlu sekerin yoksa bebegın suyu vs ıyıyse kılosu cok ıyı🥰
Serapmehmet_19 Fadimee5 maaşallah kuzum, bugün gittim gelişimi iyi haftasıyla uyumlu dedi ama kilosunu ve boyunu söylemedi maalesef😟, merak ediyordum açıkçası acaba kaç kilo oldu diye ama söylemedi doktor, sadece haftasıyla uyumlu kilosu iyi dedi, bizde 29+2yiz
Kumsallina95 Fadimee5 Benim 29 haftada 1639 gramdi boyuda 47 cmdi şimdi 35 haftaligim bir hafta önde görünüyor bebek 36 görünüyor bir sıkıntı olmaz yani iri bir bebek olur dedi doktor
Suzanne Kuzum sanki 32 çok gibi geldi doktorun ultrasonundan kaynaklanıyor olabilir çünkü 32. Haftada 1900-2200 yazmış herkes bebeğin kilosuna bence çok ilerde değil sadece gelişimi güzel 😊
Fadimee5 Suzanne işte bende ona şaşırdım pek olası gelmedi bana yani 29 haftaya göre kilosu iyi ama neye dayanarak 32 hafta dedi onu anlamadim
Fadimee5 Serapmehmet_19 gelişimi iyi dediyse hiç korkmayın aynı haftalarimiz benim 2 .gebeligim bu hayırlısı olsun inşallah
Serapmehmet_19 Fadimee5 aslında evet haklısın çok şükür herşey yolunda ama kilosunu söylemedi tuhafıma gitti🥺neyse sağlık olsun
Mutti Bende 28 haftayken 29a uyumlu dedi şimdi 29 oldum cumaya şeker testi yaptırcam umarım bişey yoktur
Fadimee5 Kumsallina95 sağlıkla doğar inşallah bebeğiniz 🌸 benim ilk gebeligimde 2 hafta geriden geliyordu şimdi taa 32 hafta diyince şaşırdım fazla geldi bana
Kumsallina95 Fadimee5 yok canim bazen oluyor öyle yediğimiz şeyler direk bebeğe yarayinca doktorlara iri bebek olarak gozukuyormus şimdi benimde ikinci gebeliğim ilkinde pek bilmezdim bebeğe ne yarar ikincide tecrübe edince sadece yarayan şeyleri yedim ve sonuç bu canım hepimiz sağlıkla alalım bebislerimizi kucağımıza ❤️🥰
Meltemak35 Haftada 1400 gramdi benim bebis, 32. Haftada 1950 gram bir hafta önde gidiyor her gidişimde 😊