EsraYsf Kizlar oglen parmağım yandı bahardan baya şişti falan kovidden dolayı çıkamıyorum eczaneden krem aldırdım eczacı dr una danışın demiş sağlık ocağındaki dr u aradim oda bunlari verdi kullanan varmi gebelikte sürdüm ama endişeliyim
Tomrishatun EsraYsf silverdin çok iyi geliyor canim ama büyük ve iz kalacak gibiyse domuz yagida önerebilirim iz kalmaz
Mervepera Gamzeli_anne_ yok be kuzum kremden bise olmaz bakim kremleride sürmeyek o zaman bu dünya kullanan var 🙊
EsraYsf Tomrishatun işaret parmağımın ustu tamamen şu topladı insallah iz kalmicak gibi canim sagolasin
EsraYsf Mervepera yaaaa dimi cok dogru eczaci da oyle bir tepki verdi ki sanırsın kafa göre antibiyotik kullanıyorum vs korkuttu yani kesinlikle dr un kullanma dediyse veremem falan yani inanmadı iki üç kere tekrar sordu valla içimi rahatlattın balım sagolasin
EsraYsf Mervepera yaaaa dimi cok dogru eczaci da oyle bir tepki verdi ki sanırsın kafa göre antibiyotik kullanıyorum vs korkuttu yani kesinlikle dr un kullanma dediyse veremem falan yani inanmadı iki üç kere tekrar sordu valla içimi rahatlattın balım sagolasin
Kaderyusuf EsraYsf bende sürmüştür hemde bilmeden 2 3 defa prospektüsü okudum sonradan korkmuştum doktora sordum birşey olmaz dedi. Zaten fark edince kullanmayı bıraktım. Bebeğimde 3 aylık gayet sağlıklı.
EsraYsf Kaderyusuf evet canim bende baya evham yaptim birde kovidim suan her gün hareketlerini falan dinliyorum oyle vs korku ustune korku yaniii masallah Allah bağışlasın