Eda122 Merhaba kizlar 5+0 da kese gorduk cok sukur doktor 6. Haftada tekrar cagirdi kalp atisini duyarmiyim sizce. 1 kaybim var cok endiseliyim o yuzden
okuyor Eda122 biz duymadık o hafta. 7+2 de zar zor duydum. Duymazsanız da endişe etmeyin. Ben kendimi perişan etmiştim boşuna.