Busraaaaa1997 Merhaba kızlar 19 haftalık hamileyim doktor bebeğin eşinin aşağıda olduğunu ve zamanla yukarı çıkacağını söyledi. Ama araştırdığım kadarıyla herkeste olmuyormuş. Bu riskli bir durum mu yaşayan var mı ?
caghan_annesi Busraaaaa1997 çıkıyo canım hiç korkma benimde öyleydi diğer kontrolde değişti kafana takma düzelir inşallah
Pembekurdele Busraaaaa1997 bende 15+5 haftalik hamileyim banada aynı sekilde bebekler yukariya ciktikta plesentaninda cikacagi söylendi. Bakalim ne olacak 🙏🏻 cinsel iliski uzun süreli yürüyüs ve fazla ayakta kalma durumlarida yasalandi