aysun_4816 Merhabalar arkadaşlar ben artık mide bulantısı ve kusma da çığır açtım 😪 ilaç kullanmaya başlayacağım. Benim gibi olup ilaç kullanan var mı ? 13. Haftam bitmek üzere
gulsumm1 aysun_4816 baştan beri prilam dr kullanıyorum 33 haftadaym daha kullanıyorum etkili bir ilaç hamileler için zaten günde 4 defa bile içebiliyorsun ama gece yatmadan önce doktor 2 tane öneriyor ben 1 tane içiyorum o bile yetiyor
Bengriii98 Prilam kullanıyorum bende 13 haftalığım ve okadar iyi geldiği kullanmadan önce günde 5 6 kez istifar ediodum
aysun_4816 Bana da prilam yazdı bugün itibariyle kullanmaya başlayacağım 😪 gerçekten şükür bu günüme ama bazen dayanamayacak noktaya geliyorum.