5734 Seymmakck aynı durumu bende yaşıyorum evde birşey yok gecede temiz gündüz çalışırken peceteye sildikce su gibi islaklik oluyor dünden beri kafam patlayacak düşünmekten inşallah su değildir
Seymmakck 5734 riskli bi hamilleik geçirince aklıma direkt o tarz şeyler geliyor . Ama inş değildir haftamız daha çok küçük. Siz kaç haftaliksiniz
5734 Seymmakck Benim 26+6 benim dört düşüğum olduğu için ilk defa bu kadar ilerledik o yüzden hep tedirginim günlerim burnumdan geliyor
Seymmakck Funday35 normalde bugundu doktor hasta olduğu için ctesye gitcem kendi numarası da yok sekreteri var onlarda diğer doktorlara yönlendiriyorum
Funday35 Seymmakck Anladım çok birşey yok cumartesiye canım bekle ozaman sürekli gelmemesi iyi birşey akıntı olabilir
MMeltemmm Ipekkarakus0 koku yoksa idrara yaparken yanma yoksa sorun yok canım su gelmede su geldimi tutamiyosum idrar gibi o bebek buyudulce akintida sivilasiyo baskidan dolayı benimde öyle oluyodu hamileligimin basindan beri var 39 haftaya giricem hala devam ediyo ve daha sulu.
Ipekkarakus0 MMeltemmm ay cok tesekür ederim canım içim rahatladı evet koku ve yanma ağrı vs yok çok şükür 🙏
5734 Seymmakck aminnn inşallah canım rabbim inşallah hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin şu mübarek günlerin huyu suyu hürmetine 🤲🙏🙏
sedroj Seymmakck doktor muayene etsin o şekilde anlaşılıyor ama anladığım kadarıyla çoğu hamilede oluyor siz yine de baktırın
Melikeakar Ben de 6+2 haftalıgım benim de sulu akıntım oluyo doktorum çok normal hamilelikte olur dedi. İdrarımda da akıntı çıktı bol bol su iç dedi