Uysll Hanımlar 29 haftalık hamileyim dün test verdim pozitif çıktı neler yaptınız evde nasıl geçirdiniz ? Şuan sadece şiddetli boğaz ağrım var eklem ağrılarım dün çoktu bugün hiç yok. Sadece şiddetli boğaz ağrısı birde vücudum da enfeksiyon varmış
Aylinsertsu Uysll geçmiş olsun doktorunuz ile görüştünüz mü? bende 4 gün önce oldum.Bol c vitamini su kekik çayı içiyorum. Ek c vitamin takviye edici hap alıyorum.Ve günde birtane kan sulandırıcı iğne vuruluyorum.Muhakkak doktorunuz ile iletişime geçin
Zynbt Uysll 14.haftada oldum ben de parol içtim ağrılarım çok olduğu zaman. Onun dışında portakal kivi tükettim sürekli ve bol su. Böyle atlattık 🥰
Rhmoztrk 12.haftada bnde pozitifim bogaz agrım iki gün sürdü çok şükür o kadar kötü geçmiyor takviye vitamin ilaçları alıyorum ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum .umarım çabuk iyi olursunuz