270320 Sedaaaa2 ağırlaştıkça insan doğum yapmak istiyor sanki :(çatlaklar ve parmak uyulmaları var bende de bi hayırlısı ile kucağımıza alsaydık :) 🌸
tazeannecik1 Sedaaaa2 Yattığım yerden kalkamıyorum dönemiyorum, uykusuzluktan gözlerim yanıyor,sırtım ağrıyor kasıklarımda ara ara regl ağrılarım oluyor ay ay hayırlısıyla bir doğursaydık 🙈
Sedaaaa2 270320 vallahi ya bi de şey var sola yat agrıyo saga don agrıyo zaten donmek ayrı bi efor sarfet falan artk cidden cok zor oluyor
Busealtnl Valla doğsun istiyorum artık aşırı halsizlik ve baş dönmem var sanki daha yeni hamileymisim gibi bulantılarım da geri geldi hiç bir şey yapmka istemiyorum uyumak istiyorum sadece 😓
Ozlemela1 35+2yiz geceden belli sancilarim oluyor kasıklarıma bıçak sapliyorlar sanki devam ederse hastaneye gidicem umarım doğum değildir
deryayillmaz Covid oldum maalesef ki 😭 çok şükür ağır geçmiyor, ama aşırı stresliyim ve çok üzülüyorum 😕
Sedaaaa2 tazeannecik1 valla ya akşama yemek yapılacak agrı sızıdan hiç valla yapcak halim yok iyice agırlasması cabası zaten 😮💨😮💨