Zeynepppp23 merhabalar bende geçen hafta cumartesi günü bir arkadaşım ile görüşmüştüm. Çarşamba günü çok ağır grip oldum. Benim iki yaşında da bir kızım var onun peşinde dolanmaktan grip oldum sandım ama arkadaşım benden sonra test yaptırmış pozitifmiş. Bende covit geçirmiş oldum.
Sadece 1 gün aşırı kemik ağrısı ve halsizlik oldu. Ertesi günlerde sadece burun akıntısı ve tıkanıklığı oldu. Bugün tam bir haftayı doldurduk hala sesim bi değişik ama iyiyim, biri kalk hazırlan gezelim dese giderim 😇
İlaç kullanmadım. Çok ağrım olduğunda 1 parol içmiştim. Boğazım acıdığında su içmiştim bol bol. Birde ıhlamur ve taze zencefil kaynattım normal çay içer gibi onu içtim limonlu. 34 haftalığım hepimiz Allah’a emanetiz 🤲🏻