Selam kızlar bundan 10 gun oncesınde dusuk rıskım vardı kanamam oldu ama ılac kullandım kanamam azaldı kahverengıydı dunden berrı hıc gelmedı bugun ultrasondan baktık bebek gayet ıyı kalp atısı felan ıyıydı ama doktor rahmımde bıraz kan bırıkmıs dedı ne yapmam lazım ? Nasıl gecer