Bsranurrr Rutin aynı şeyler yedim canım ama bol bol turşu suyu iç limon tüket ben bir sulahinin içine limonu doğmadım geldim gittim içtim faydası oluyor özellikte turşu suyu c vitamini alın ibs çabucak anlatırsınız.. çok geçmiş olsun Mlkmihra
2melekannesii___ Mlkmihra Gecmis olsun canim Allah şifa versin. Aşın varmiydi yanlis anlama lütfen ben aşısızim evden dışarı çıkmıyorum ama korkuyorum
Oznurkk Mlkmihra Allah yardımcımız olsun bende hastanede yatıyorum cumartesi pozitif çıktı sonucum 😭 Doktorun kan sulandırıcı iğneye başlar kesinlikle bilgi ver ihmal etme canım
Aybiketopal Mlkmihra benimde normalde bugün doğumum vardı dün pozitif çıktım bol meyve bol su ve dinlenmeyle atlatmaya çalışıyorum kan sulandırıcı vermedi doktorum bana haftaya tekrar test verip doğuma gidicem inşallah bu arada sancım suyum vs gelmezse 🙏
HilLllyyy Bend ebugun test verdim inşallah değilimdir diyorum Allah kolaylıkla atlatmayı ansip etsin inşallah izede bebeğinizde birşey olmas
Umut_perisi0 Benimde pozitif çıktı bugün 4.günüm çok şükür iyiyim sadece burun akıntısı var. Ama doktoruna bildir kan sulandırıcı iğne veriyor kana pıntı falan atmasın diye. Geçmiş olsun
2melekannesii___ Mlkmihra Amin canim Rabbim korusun hepimizi. Sağlıkla Bebişini kucağına alasn insallah. Mübarek günler hürmetine duani eksik etme dualarimda olacaksın hayırlı haberlerini alalım inşallah 🙏
Aybiketopal Mlkmihra ben usutmusumdur diye düşünmüştüm açıkçası pozitif hiç beklemiyodum boyle gececekse sukredicem yine olumlu dusunun sürekli dün duyunca çok ağladım ama yapicak bişey yok dedim
Cicek0707 Benim de dün covid testim pozitif çıktı. Öncelikle moralini yüksek tutmak çok önemli. Bol ılık limonlu su, bol C vitamini alıyorum. Bal ve pekmezi boğazımın ağrısı için tüketiyorum. Tez zamanda geçer umarım size de acil şifalar dilerim.
ozlemoo Kızlar bende pozitifim bugun 3. Günüm çok ağır değilim çok şükür hemen doktorumu aradım vitamin ve kan sulandırıcı hap verdi iyim bol bol su için yemeğe dikkat edin yememezlik yapmayın c vitamini alın nar portakal limon ve greyfurt sıkıp için Allahın izniyle hiç bişey olmayacak