anneyimmm42 Canan-34 bende kullanmıştım canım hiç fayda etmedi . Doktoruma kullandığımı söyleyince çok kızmıştı
Minikkuzuveannesi Canan-34 bende kullandım hatta önce soğan kürü yaptım o bitince testere dişli aslan pençesine başladım zaman kaybından başka bişey değil sonrasında çok pişman olmuştum bunlarla neden zaman kaybettim diye
Canan-34 Pinarinayseni nasıl demlemiştiniz bi çok kişi farklı şeyler söylemiş bazısı 10 dk kaynatılmalı yazmış bazısı 2-3 dk dan fazla olursa tadı açıyor yazmış
Pinarinayseni Pinarinayseni Ben doktoruma sormuştum içebilirsin demişti tup bebek doktorumdu. Kahvaltıdan sonra çay niyetine bi de akşam yemekten sonra çay niyetine içtim tadı cok hoş zaten. Bir bardak suyu kaynattım kaynayınca bi iki tutam Aslan pençesi attım gazını kapattım demlemeye bıraktım altı kapalı bu arada kaynayınca kapatiyosun. Demlenince içilecek kivamda olunca içtim
Canan-34 anneyimmm42 hadi ya neden kızdı ki çok yerde okudum hormonları dengelediğini falan yazıyordu
Canan-34 Asena17 benim sürekli prolaktinim yüksek çıkıyor ilaç kullanıyorum düşüyor bi ay kullanmayı bıraksam hemen yine aynı seviyeye geri dönüyor 😔
Pinarinayseni Canan-34 bünyeni cok ilaca alıştırma incir adla tüketme. Bol sıvı ve yürüyüş yap. Ateşten yukselir prolaktin düşünme çıktı mi düştü mü diye.
Canan-34 Pinarinayseni Pinarinayseni inci adla derken anlayamadım kusura bakmayın 🙃 prolaktin yüksekliğini önlemek için özel bir çözüm yolu varsa herşeyi deneyebilirim galiba
Marstabiyolcu Canan-34 instagramda nihalinbahcesi diye bi sayfa var ordan aldığım Hayıt macununu kullanip hamile kaldım bütün hormonları dengeliyor düşükse yükseltiyor, yüksekse düşürüyor tavsiye ederm.sayfayı inceleyin mutlaka.