Sybabyss ayy benim sarktı 😣 normalde de çok fazla gögsüm yoktu 80 takıyordum şuan 85-90 takıyorum. Ve günlük hayatta asla sütyen takmayı hiç sevmem o yüzden evde falan hiç takmıyorum bazen dışarı çıkarken bile üstümde bol bişey varsa bile takmam ama bu bana kötü bir şekikde döndü 😂 nasıl toparlarım bilmiyorum