Snglseyma Canım aynı sonuç bende çıktı daha önce başıma geldi hatta şöyle acilde verdim 1.20 çıktı gebelik yok dediler. Eve geldim 10 gün içinde adet oldum. Kadın doğum doktoruma da gittim. 1.20 için yanındaki < küçüktür değerini gördüğümüz zaman her zaman diyoruz ki gebelik yok.