Busr21 benim gebelim en başta riskliydi ben h ne çay ne kahve içmiyordum. Zaten içmeme sebebi demir eksikliğine neden olmasın diye. Başka zararı yok. Ama jelibon çok yiyordum eşim şikayet etti doktora. Doktor da dedi ki, kahve iç çay iç, haftada 1 hamburger ye. Yani herşeyin fazlası zarar. Ben 1 ya da 2 bardak çay, 1 fincan kahve içiyorum