mzeak7 çok teşekkür ederim evet ablasının arkadaşı oldukları için daha özenli davranmışlardır büyük bi ihtimal benimde arkadaşlarım nene hatunda doğum yaptı çok kötüydü doğumları o yüzden çok tereddutteyim özelde yapmak istiyorum ama 5 bin lira çok fazla geliyor. Bende özel takipliyim sonuna kadar gitmek istiyorum eğer bi sknti olursa bende şehir hastanesine gidebilirim. Tek kişilik sancı odasi olması çok iyiymiş ama gerçekten normalde de oyle mı yoksa ona mı özel bisey miydi ki acaba ? Benim bi tanıdığım da şehir hastanesinde sezeryan oldu suit oda da kalmış o, refakatçi için de ayrı bi oda vermisler. tam bir bilgim yok ama galiba odayi parayla tutmuşlar