Arzuturan bende yeni hamileyim 4+3 ama kasığım çok ağrıyor belime vuruyor öncesinde kanamam oldu hastaneye gittik hamile olduğumu öğrendim düşük tehlikesi var dediler ne yapabilirim kasık ağrısı normal mi Beta 326.8
Gizemklc Arzuturan kasik ağrısı ilk 3 ay oluyor ama tehlikeniz varsa bol bol istirahat edin ayaklarınızı uzatın yatin progestan vermedimi doktorunuz düşük tehlikesi için
Moonlight1 Arzuturan ben 3 defa düşük yaşadım hiç kalkmadan yattığım da oldu ona rağmen düştü sağlıklı bi gebelik değilse yapabileceğiniz hiçbir şey yok yine de düşük önleyici iğnenizi yaptırıp progestan kullanabilirsiniz doktorunuz önerirse
Cigdemmylmzz Arzuturan çok geçmiş olsun canım kasık ağrısı çok normal bende yaşadım riskim vardı bol bol dinlendim işten çıkıp eve gidip uzandım ve progestan vermişti doktorum sabah akşam onu içiyordum. Umarım kısa sürede toparlarsın 🙏
Oznurkk Arzuturan çok geçmiş olsun inşallah sağlıkla kucağına alırsın. Bol bol dinlen hiç iş yapma. Bol su iç. Doktorun ilaç verdiyse saati saatine kullan. Bende 12.haftaya kadar hep kanamalar yaşadım ama çok şükür geçti. Allah sana da nasip etsin 🤲🏻